MAGAZINELE MEGA IMAGE vând ceaiuri între 2 și 25 de lei, de la Fares la Twinings MAGAZINELE MEGA IMAGE vând ceaiuri între 2 și 25 de lei, de la Fares la Twinings
  SUSȚINEM PRODUCĂTORUL ROMÂN! O campanie inițiată de Agrointeligența – www.agrointel.ro, cu suportul SUPER-HRANA.RO și LEACBUN.RO! Prin această campanie ne propunem să venim în ajutorul consumatorilor români... MAGAZINELE MEGA IMAGE vând ceaiuri între 2 și 25 de lei, de la Fares la Twinings

 

SUSȚINEM PRODUCĂTORUL ROMÂN! O campanie inițiată de Agrointeligența – www.agrointel.ro, cu suportul SUPER-HRANA.RO și LEACBUN.RO! Prin această campanie ne propunem să venim în ajutorul consumatorilor români cu sugestii de magazine, piețe și supermarketuri unde își pot face cumpărăturile inteligent, sau cu recomandări de produse de calitate superioară, cu un raport calitate-preț imbatabil, românești, desigur! LEACBUN.RO sărbătorește Ziua Națională atrăgând atenția spre industria ceaiurilor și a remediilor naturiste românești, cu bune și cu rele.  Prima ”vizită” pe care am făcut-o a fost la MEGA IMAGE, iar ce am găsit – puteți citi în continuarea acestui articol!

CEAIURILE ROMÂNEȘTI SUNT MAI IEFTINE! Am început cercetarea în magazinul MEGA IMAGE Piaţa Muncii, unde am desoperit o gamă variată de ceaiuri româneşti, multe mărci la care puteţi găsi ceaiuri din plante, fructe, ceai verde, ceai negru sau ceai pentru tranzitul intestinal. Bineînţeles că în magazinele MEGA IMAGE puteţi găsi şi mărci de ceaiuri din import, cu aceeaşi rețetă, dar cu preţuri mai ridicate. CEAIURILE ROMÂNEŞTI SUNT MAI IEFTINE, așa că alegeți-le cu încredere!

FARES şi CELMAR aduc o gamă diversă de ceaiuri în Mega Image

În magazinul Mega Image găsiţi ceaiurile Fares cu echinacea, 20 de plicuri la preţul de 2,57 lei, dar găsiţi şi ceai cu echinacea CELMAR, la preţu2016-12-0110-33-57l de 8,42 lei, 25 de plicuri. Diferenţa de preţ dintre cele două produse este dată de ingredientele din compoziţia ceaiului Celmar, aici veţi găsi o combinaţie de plante precum măceşe, hibiscus, vişine acerola pentru un gust plăcut. Ceai verde CELMAR 20 de plicuri la preţul de 2,34 lei, dar şi ceai verde Fares la preţul de 2,63 lei.

Sub marca CELMAR veţi întâlni şi ceai de tei la 3,41 lei, mentă la 1,75 lei, muşeţel la 1,79 lei, sunătoare la 1,99 lei, de soc cu lămâie la 3,29 lei sau gălbenele la 2,44 lei.

În rândul ceaiurilor din fructe, CELMAR vă aduce ceai multifructe la 3,86 lei, ceai de fructe de pădure la 2,79 lei. Sub marca Fares găsiţi ceai de fructe de pădure la 2,71 lei, ceai cu fructele Carpaţilor 2,71 lei, ceai Aromfruct cu mere verzi şi Melissa la 3,01 lei şi ceai cu merişoare şi afine la 2,78 lei.veda-ceaiuri

Sub marca Fareş găsiţi în magazinele Mega Image şi ceai de tei la 2,99 lei, mentă la 1,83 lei, muşeţel la 1,79 lei, gălbenele la 1,83 lei, lavandă din cultura de lavandă de la Orăştie la 3,05 lei, sunătoare la 1,83 lei, măceşe la 4,24 lei sau codiţe cireşe la 4,44 lei.

De la Plafar la Twinings doar… 20 de lei diferență!

Tot la Mega Image găsiţi şi ceaiuri sub marca Plafar la preţuri avantajoase făcute din plante, iar consumate regulat, pot trata mai multe afecţiuni. Găsiţi ceai de coada calului, indicat pentru bolile renale, genitor urinare sau afecţiuni reumatice la 2,84 lei, ceai de anghinare, benefic pentru afecţiunile urinare, având proprietăţi diuretice lplafara 3,32 lei, ceai de coada şoricelului, benefic pentru problemele digestive la 2,66 lei.

Ceaiul Lipton a fost lansat şi în România încă din anul 1998 şi îl găsiţi sub mai multe variante şi în magazinele Mega Image, dar cu preţuri mai ridicate faţă de produsele tradiţionale româneşti. Găsiţi Lipton căpşuni la 8,959 lei, ceai de zmeură şi afine la 8,99 lei.

General Parma Food a adus în România ceaiurile Twinings din Londra, însă preţurile sunt enorme faţă de produsele noastre tradiţionale. Ceaiul Twinings de piersici şi fructul pasiunii, 25 de plicuri este la 22,05 lei. Am descoperiţ şi ceiurile din import Loyd de măceşe la 6,14 lei, ceai Vedda afine la 3,33 lei, ceai coacăze negre la 3,17 lei, dar şi ceaiul verde 5 O’clock la 6,19 lei.

Citește și Ceaiurile: studii și obiceiuri de consum

Text: Camelia Diaconu